Izložba u tunelu Grič proglašena najboljom na svijetu - IIDA Global Excellence nagrada izložbi Croatia je Hrvatska
Interaktivna i multimedijska izložba postavljena tijekom jeseni 2017. u tunelu Grič zaslužila je vrijednu međunarodnu nagradu za najbolje dizajniran izložbeni prostor.
Tim zagrebačke agencije Brigada osvojio je međunarodnu nagradu IIDA Global Excellence za najbolje dizajniran izložbeni prostor za izložbu Croatia je Hrvatska. Izložba je nastala povodom 133. godine postojanja društva Croatia osiguranje. Riječ je o interaktivnoj i multimedijskoj izložbi koja je tijekom jeseni 2017. bila postavljena u zagrebačkom tunelu Grič. Osim Brigade koja je bila zadužena za prostorni dizajn, projekt su osmislili i realizirali timovi korporativnih komunikacija Adris grupe i Croatia osiguranja, agencije Bruketa&Žinić&Grey i Millenium promocija, uz suorganizaciju Turističke zajednice grada Zagreba. Izložba je bila koncipirana kao vremeplov kroz paralelne povijesti Hrvatske, Zagreba i Croatia osiguranja te je na jedinstven način uključivala osobne i obiteljske povijesti posjetitelja.
Građani su izložbu mogli nadopuniti svojim obiteljskim pričama, gdje su rame uz rame s povijesnim velikanima stajale osobne povijesti.
IIDA je međunarodno udruženje dizajnera interijera koje međunarodno natjecanje održava na godišnjoj razini i vrednuje originalnost i izvrsnost u dizajnu interijera i projekata arhitekture unutrašnjosti. Osim Croatia osiguranja, među nagrađenima su projekti za ulagače u Kini, Tajvanu, Japanu, Australiji i SAD-u. Obrazlaganjem svojih odluka žiri je istaknuo kako su pobjednici pokazali koliku moć ima kvalitetan dizajn u emocionalnom povezivanju s korisnicima.
Vijesti o prestižnoj nagradi valja pridodati i informaciju kako je jedan od najutjecajnijih regionalnih portala za industriju oglašavanja i komunikacija – Media Marketing, proglasio izložbu Croatia je Hrvatska događajem godine 2017.