language

Upišite traženi pojam

Postavljeno uskrsno jaje oslikano u maniri naive

Sve goste Zagreba koji do 14. travnja posjete središte grada, Trg bana Josipa Jelačića ili pak gornjogradski Trg Sv. Marka, ondje očekuje dodatna atrakcija: veliko uskrsno jaje oslikano u maniri naive. Plod je to suradnje Turističke zajednice grada Zagreba s Koprivničko-križevačkom županijom.

Uskrsna jaja na središnjem gradskom trgu i Markovu trgu djelo su triju likovnih udruga iz Koprivničko-križevačke županije, koja je kolijevka u svijetu poznatog hrvatskog naivnog slikarstva. Jaje je napravljeno od pleksiglasa, visoko je 2,05 metara, široko 1,5 metara, a zajedno s postoljem teško je 120 kilograma. Na njemu su umjetnici naive oslikali priču o Zagrebu kroz četiri godišnja doba. “Turisti često ističu ljepotu grada Zagreba, ali i posebno naglašavaju da je on najljepši u proljeće, čemu će sigurno u ovo predblagdansko i blagdansko vrijeme pridonijeti i ovi atraktivni eksponati”, istaknuo je predsjednik Turističke zajednice grada Zagreba Ivo Jelušić, izražavajući nadu da je ovogodišnje postavljanje oslikanih uskrsnih jaja početak tradicije.

Osim u Zagrebu, uskrsna jaja početkom travnja postavljena su u više hrvatskih gradova – Varaždinu, Koprivnici, Dubrovniku i drugima, ali i u Budimpešti, Bratislavi, Barceloni, Bilbau... uključujući čak i prekomorsko “putovanje” u New York. “Postavljanje oslikanih uskrsnih jaja ostvarenje je projekta ‘Pisanica od srca’ koji je osmislila Turistička zajednica Koprivničko-križevačke županije. To je iznimno snažna uskrsna čestitka, ali jednako tako i promidžbena poruka-pozivnica za dolazak u Hrvatsku”, rekao je direktor TZ Koprivničko-križevačke županije Zdravko Mihevc.

Župan Koprivničko-križevačke županije Darko Koren je naglasio da je projekt “Pisanica od srca” u središte opet stavio umjetnost naive, koja nakon gotovo dva desetljeća manjeg prisustva zaslužuje ponovnu snažniju turističku i ukupnu afirmaciju kao svojevrsni likovni brend.

Projekt “Pisanica od srca” podržala je Hrvatska turistička zajednica ocijenivši ga važnim u promociji hrvatskoga turizma i zemlje u cjelini.

03.04.2009.